Prekių katalogas

Pirkimo taisyklės

  • 1. PAGRINDINĖS SĄVOKOS
    1.1. Parduotuvė - elektroninė parduotuvė veikianti internetiniu adresu halmarbaltika.lt.
    1.2. Pardavėjas - Parduotuvės savininkas UAB „Halmar Baltika“, įmonės kodas 303307662,
    buveinės adresas Pramonės g.99-104, Vilnius LT-11115, PVM
    mokėtojo kodas LT100008615619, duomenys apie Pardavėją kaupiami ir
    saugomi Juridinių asmenų registre, registro tvarkytojas VĮ „Registrų centras“.
    1.3. Pirkėjas - asmuo, kuris užsisako ir įsigiję prekių Parduotuvėje, taip pat asmuo,
    kuris naudojasi kitomis Parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
    1.4. Taisyklės - ši Parduotuvės halmarbaltika.lt naudojimosi tvarka, taikoma Pirkėjui
    teikiant užsakymą halmarbaltika.lt Parduotuvėje.

    2. BENDROSIOS NUOSTATOS
    2.1. Šios Taisyklės parengtos remiantis Lietuvos Respublikos Civiliniu
    kodeksu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 „Dėl mažmeninės
    prekybos taisyklių patvirtinimo“, Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie
    Susisiekimo ministerijos direktoriaus įsakymu patvirtintomis „Informacijos
    teikimo vartotojams gaires ūkio subjektams, prekiaujantiems internete“,
    taisyklėmis.
    2.2. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu koreguoti Parduotuvės Taisykles.
    Klientui apsiperkant Parduotuvėje, taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo
    pateikimo momentu (nurodomos prie užsakymo).
    2.3. Klientui nesuteikiama galimybė pateikti prekių užsakymo halmarbaltika.lt
    Parduotuvėje, jeigu jis nėra susipažinęs su Parduotuvės Taisyklėmis. Visais
    atvejais laikoma, jog Pirkėjas yra susipažinęs su Taisyklėmis ir joms besąlygiškai
    pritaria, jeigu prieš užsakydamas prekes, jis patvirtina savo pritarimą Taisyklėms
    paspausdamas „SUTINKU“. Tais atvejais, kai Pirkėjas iš dalies ar visiškai
    nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis privalo nepateikti užsakymo
    elektroniniu būdu halmarbaltika.lt, priešingu atveju laikoma, jog Pirkėjas susipažino
    ir besąlygiškai sutiko su visomis Parduotuvės Taisyklėmis.
    2.4. Pardavėjas neprisiima jokios rizikos ar atsakomybės, jei Pirkėjas iš dalies
    ar visiškai nesusipažino su Taisyklėmis, jei jam tokia galimybė buvo suteikta.
    2.5. halmarbaltika.lt yra mažmeninės prekybos Parduotuvė, orientuota į
    Pirkėjus, perkančius prekes asmeniniams, šeimos ar namų ūkio poreikiams,
    nesusijusiems su verslu ar profesine veikla, tenkinti.
    3.6. Pardavėjas turi teisę be išankstinio įspėjimo apriboti Pirkėjo naudojimąsi
    Parduotuve ir/arba panaikinti Pirkėjo registraciją, jeigu Pirkėjas pažeidžias šias
    Taisykles, ar kitus galiojančius teisės aktus.
    2.7. Pirkti Parduotuvėje turi teisę visi veiksnūs fiziniais asmenys nuo 16
    (šešiolikos) metų amžiaus, taip pat šių asmenų įgaliotieji
    atstovai.Užsiregistruodamas ir/ar pateikdamas užsakymą Pirkėjas patvirtina, jog
    jis turi teisę pirkti šioje Parduotuvėje.
    2.8. Kartu su Pirkėjo pateiktu užsakymu, t.y. kuomet Pirkėjas suformavęs
    prekių krepšelį, pasirinkęs pristatymo ir atsiskaitymo būdą, susipažinęs su šiomis
    Taisyklėmis ir Privatumo politiką, patvirtina užsakymą bei gauna patvirtinimą,
    kad užsakymas gautas ir priimtas, šios Taisyklės tampa tarp Pirkėjo ir Pardavėjo
    sudaryta sutartimi ir abiems šalims yra privalomas teisinis dokumentas. Kiekviena
    sudaryta sutartis yra saugoma Pardavėjo.
    2.9. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu nutraukti ar laikinai sustabdyti
    Parduotuvės veiklą apie tai iš anksto neįspėjęs Pirkėjo, tokiu atveju visi iki to
    momento sudaryti užsakymai lieka galioti.
    3. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA

    3.1. Užsisakyti prekes Parduotuvėje Pirkėjas gali:
    3.1.1. Tapti registruotu Pirkėju – užsiregistruodamas, t.y. įvesdamas
    prašomus duomenis bei išreiškus norą tapti registruotu Pirkėju;
    3.1.2. Pirkti nebūnant ir/ar nesiekiant būti registruotu Pirkėju, t.y. įvedant
    konkrečiam užsakymui aktualius duomenis nesirenkant tapti
    registruotu Pirkėju.

    3.2. Pirkėjas užsakydamas prekes aukščiau nurodytais būdais, atitinkamuose
    vietose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus duomenis:
    vardą, pavardę, prekių pristatymo būdą bei adresą, telefono numerį ir elektroninio
    pašto adresą. Pirkėjas yra atsakingas už šių duomenų tikslumą.
    3.3. Patvirtindamas šias Taisykles, Pirkėjas sutinka su Pardavėjo Privatumo
    politika, taip pat sutinka, kad jo duomenys būtų tvarkomi pagal Pardavėjo
    patvirtintas Privatumo politikos nuostatas. Taip pat Pirkėjas sutinka, kad jo
    nurodytais kontaktais (telefonu ir elektroniniu paštu), būtų siunčiami
    informaciniai pranešimai, būtini užsakymo įvykdymui.
    3.4. Pirkėjas, užsiregistruodamas Parduotuvėje, įsipareigoja saugoti ir niekam
    neatskleisti prisijungimo duomenų ir yra už juos atsakingas.
    3.5. Pirkėjas atsako už tai, kad jo pateikti duomenys būtų tikslūs, teisingi ir
    išsamūs. Pardavėjas jokiais atvejais nebus atsakingas už žalą, patirtą Pirkėjo ir/ar
    trečiųjų asmenų, dėl to, jog Pirkėjas nurodė netikslius, neteisingus ir/ar
    neišsamius duomenis, arba nepakeitė jų jiems pasikeitus. Pirkėjui pateikus
    trečiųjų asmenų duomenis, Pirkėjas prisima visą atsakomybę už šių duomenų
    atskleidimo ir naudojimo teisėtumą ir teisingumą.
    3.6. Pirkėjas turi teisę bet kuriuo metu savo paskyroje nevaržomai keisti
    duomenis, juos papildyti, taip pat pateikti prašymą panaikinti paskyrą.

    4. PIRKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS
    4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti šioje Parduotuvėje, vadovaujantis šiomis
    Taisyklėmis ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais.
    4.2. Pirkėjas turintis nusiskundimų ar siūlymų dėl Pardavėjo teikiamų paslaugų
    ir/ar produktų, turi teisę kreiptis į Pardavėją el.paštu: info@halmarbaltika.lt arba
    telefonu +370605 34 388 darbo dienomis nuo 10 val. iki 19 val. Nepavykus
    išspręsti ginčo, Pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos
    tarnybą, adresu Vilniaus g. 25, 01402, Vilnius, el. paštu tarnyba@vvtat.lt,
    telefono Nr. 8 5 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt. nurodytais būdais.
    4.3. Remiantis Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.228 10 str. Pirkėjas
    turi teisę atsisakyti sutarties per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos, apie tai
    raštu informavęs Pardavėją. Tokiu atveju Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėlau kaip
    per 14 dienų privalo išsiųsti ar kitaip pristatyti Pardavėjui užsakytas prekes.
    Prekės turi būti nepažeistoje originalioje pakuotėje kartu pateikiama originali
    sąskaita faktūra. Pavyzdinę patvirtintą sutarties atsisakymo formą, galima rasti
    šioje nuorodoje: https://www.e-
    tar.lt/portal/lt/legalAct/dad7f330d05511e3a8ded1a0f5aff0a9
    4.4. Pirkėjui nesuteikiama teisė grąžinti prekių, jei jos buvo surinktos ir/ar
    naudojamos ir/arba sugadintos ir/arba prarado prekinę išvaizdą.
    4.5. Pirkėjas privalo priimti užsakytas prekes bei už jas atsiskaityti šioje
    Tvarkoje nustatyta tvarka.
    4.6. Pirkėjas privalo atsiimti užsakytas prekes pats. Tais atvejais, kuomet
    prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu, tačiau pats Pirkėjas jų atsiimti negali
    ir jas priima trečiasis asmuo, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui.
    4.7. Pirkėjas privalo Prekių pristatymo metu įvertinti prekių savybes (spalvą,
    komplektaciją, mechaninius paviršinius pakuotės ir/ar baldo pažeidimus) ir apie

    neatitikimus informuoti Prekes pristatantį asmenį bei pastabas įrašyti į pateikiamą
    sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą prekių pristatymą įrodantį dokumentą. To
    nepadarius, laikoma, kad pristatymo metu Prekė trūkumų neturėjo.
    4.8. Pirkėjas įsigydas baldus privalo atkreipti dėmesį į jo technines
    charakteristikas, naudojamų medžiagų natūralias savybes, priežiūros būdus.
    4.9. Pirkėjas privalo laikytis šioje Tvarkoje nustatytų taisyklių.

    5. PARDAVĖJO TEISĖS IR PAREIGOS
    5.1. Pardavėjas turi visas šiose Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos
    įstatymuose nustatytas teises.
    5.2. Pardavėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjui užsakyme nurodytą prekių kiekį.
    Pardavėjas neatsako tais atvejais, kai perduotų prekių kiekis, nėra tikslus dėl to,
    jog Pirkėjas neteisingai nurodė duomenis užsakyme.
    5.3. Prieš sudarant sutartį Padavėjas privalo aiškiai ir suprantamai suteikti
    Pirkėjui informaciją pagal galiojančius įstatymų reikalavimus.
    5.4. Visais atvejais pateikti Pirkėjui prekių asortimentą, atitinkantį užsakyme
    numatytus kriterijus.
    5.5. Pardavėjas privalo organizuoti užsakytų prekių pristatymą Pirkėjo
    pasirinktu būdu.
    5.6. Negalint įvykdyti užsakymo, apie tai informuoti Pirkėją, o Pirkėjui
    paprašius per 14 dienų grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus.
    5.7. Pirkėjui atsisakius sutarties ir grąžinus užsakytas prekes pagal šiose
    Taisyklėse taikomas sąlygas, per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos, grąžinti
    Pirkėjui jo sumokėtus pinigus.
    5.8. Nurodyti tikslias prekių kainas. Kainos nurodomos eurais su visais
    mokesčiais, įskaitant tuo metu taikomą PVM mokestį.

    6. PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA IR TINKAMUMO NAUDOTI TERMINAS
    6.1. Kiekvienos Pardavėjo parduodamos prekės savybės nurodomos atskirai
    prie kiekvienos prekės.
    6.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad parduodamos prekės savo spalva, forma ar
    kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl
    Pirkėjo naudojamo vaizdo perdavimo priemonių ypatybių.
    6.3. Prekės pristatomos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį, siekiant, kad
    prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
    6.4. Visoms prekėms taikoma 24 mėnesių garantija, nebent prie prekės
    aprašymo nurodyta kitaip.
    6.5. Pardavėjas teikia garantinį aptarnavimą tarpininkaudamas tarp Pirkėjo ir
    gamintojo.
    6.6. Garantinis aptarnavimas turi būti įvykdytas per kaip įmanoma trumpesnį
    laiką, tačiau ne ilgiau kaip 60 darbo dienų.

    7.1.1. komplektaciją;

    7.1.2. baldų išorę (audinius, dekoratyvios medienos spalvą ir pan.) ar
    nėra matomų mechaninių pažeidimų ar kitokių trūkumų (subraižymų,
    sulaužymų, įdrėskimų ir pan.);
    7.1.3. pakuočių būklę.
    7.2. Pirkėjas priimdamas Prekes ir pasirašydamas ant pateikiamos sąskaitos
    faktūros, važtaraščio ar kito prekių pristatymą patvirtinančio dokumento,
    patvirtina, kad jis patikrino šių Taisyklių 7.1. p. nurodytus Prekių ir/ar pakuotės
    parametrus ir pretenzijų dėl jų neturi. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje faktūroje,
    važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, ir minėtuose
    dokumentuose nepažymėjus ir nepateikus jokių pastebėjimų dėl pristatytų
    prekių, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų,
    kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui ar/ir prekės (-ių)
    komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių
    apžiūros metu) nėra.
    8. PREKĖS IR JŲ KAINA
    8.1. Prekės šios sutarties prasme reiškia visas prekes, kuriomis
    Pardavėjas prekiauja užsakymo patvirtinimo metu ir apie kurias yra skelbiama
    Parduotuvėje.
    8.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kada, nepranešęs Pirkėjui keisti
    Parduotuvėje bet kokią informaciją apie prekes ir kitas sąlygas, įskaitant, bet
    neapsiribojant teisėmis pakeisti Parduotuvės prekių sąrašą, prekių aprašymus,
    prekių kainas bei prekių pristatymo kainas ir kitas esmines sąlygas.
    8.3. Šalys susitaria, jog bet kokia Parduotuvėje pateikta informacija apie
    prekes yra skirta tik pirminiam susipažinimui su prekėmis ir nebus laikoma
    vienintele išsamia ir (ar) teisinga informacija, kurios pagrindu gali būti padarytas
    sprendimas įsigyti prekes ir (ar) sumokėti už jas kainą. 
    8.4. Į kiekvienos prekės kainą įskaičiuotas PVM mokestis, tačiau į kainą nėra
    įtrauktas prekės pristatymo mokestis.
    9. APMOKĖJIMO TVARKA IR TERMINAI
    9.1. Minimali užsakymo Parduotuvėje halmarbaltika.lt vertė 20 Eur
    dvidešimt eurų) neįskaitant pristatymo sumos.
    9.2. Pirkėjas atsiskaito už savo užsakytas prekes vienu iš nurodytų būdu:
    banko pavedimu, naudodamasis savo banku internete.
    9.3. Pardavėjas pradeda vykdyti prekių užsakymą (ruošti siuntinį) tik po to, kai
    Pirkėjas apmoka už prekes bei jų pristatymą ir pinigai patenka į Pardavėjo
    sąskaitą banke. Pirkėjas pasirinkęs šį apmokėjimo būdą, privalo atsiskaityti už
    prekes su Pardavėju bei padengti jų pristatymo išlaidas ne vėliau nei
    24 (dvidešimt keturias) valandas nuo prekių pirkimo - pardavimo sutarties
    sudarymo momento. Pirkėjui nesumokėjus per šį terminą, pirkimo - pardavimo
    sutartis nutrūksta, o Pardavėjas neturi pareigos perduoti prekės Pirkėjui. 

    9.4. Pirkėjui neatsiėmus prekių, Pirkėjas atlygina Pardavėjui visus su tuo
    susijusius nuostolius.
    10. PREKIŲ PRISTATYMAS
    10.1. Prekės pristatomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
    10.2. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
    10.3. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose
    nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais,
    kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie
    užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių
    pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių
    aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir
    suderinti prekių pateikimo sąlygas.
    10.4. Pardavėjas neatsako už Pirkėjo užsakytos prekės nepristatymą ar
    pavėluotą pristatymą, jei tai įvyko dėl trečiųjų asmenų kaltės.
    10.5. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus
    privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas
    arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti
    dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo
    atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės
    pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
    10.6. Jeigu Pirkėjas nevykdo bet kurio iš savo įsipareigojimų, numatytų šiose
    Taisyklėse, Pardavėjas įgyja teisę atsisakyti pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes ir
    vienašališkai nutraukti prekių pirkimo - pardavimo sutartį bei pareikalauti
    atlyginti nuostolius, kurie atsirado dėl netinkamo Pirkėjo sutartinių įsipareigojimų
    vykdymo. 

    11. TIESIOGINĖ RINKODARA
    XI.1. Pirkėjui išreiškus sutikimą, Pardavėjas organizuoja tiesioginės rinkodaros
    – reklamos, pristatymą Pirkėjui, visus pranešimus siunčiant Pirkėjo registracijos
    formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
    11.2. Pardavėjas savo nuožiūra inicijuoja įvairias Parduotuvės akcijas.
    11.3. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų
    sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar
    panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento.
    11.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. parduotuvės
    skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais ir el. pašto adresais.
    11.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar
    patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų
    tiekėjų tinklų sutrikimų.
    12. KITOS NUOSTATOS
    12.1. Visi pranešimai Pardavėjui turi būti teikiami elektroniniu paštu klientų
    aptarnavimo skyriui (kontaktų ieškoti Parduotuvės skiltyje „Kontaktai“).
    12.2. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaroma ir vykdoma valstybine lietuvių
    kalba.
    12.3. Visos teisės į Parduotuvę ir joje esantį turinį yra saugomos. Joks
    Parduotuvėje esantis turinys ar informacija negali būti atgaminama jokia forma,
    padaroma viešai prieinama, platinama ir/ar kitaip naudojama be išankstinio
    raštiško Pardavėjo sutikimo.

    13. GINČŲ SPRENDIMAS IR EGS PLATFORMA

    13.1. Pirkėjas, norėdamas pateikti skundą, turi kreiptis tiesiogiai į Pardavėją
    Taisyklių 4.2. punkte nurodyta tvarka.
    13.2. Pirkėjas be Taisyklių 4.2. p. nurodytų institucijų, t.y. Vartotojų teisių
    apsaugos tarnybos, turi teisę užpildyti prašymo formą EGS ginčų sprendimo
    platformoje: http://ec.europa.eu/odr/ . 
    13.3. Įgyvendinant Europos Parlamento ir tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl
    alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo bei Europos parlamento ir tarybos
    reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo Europos
    Komisija sukūrė Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą:
     http://ec.europa.eu/odr/. EGS platforma lengva naudotis, prie jos galima
    prisijungti visų rūšių įrenginiais. Platforma yra daugiakalbė. Joje teikiama
    automatinio vertimo paslauga, kad būtų lengviau spręsti skirtingose Europos
    Sąjungos valstybėse narėse įsikūrusių asmenų ginčus. Valstybinė vartotojų teisių
    apsaugos tarnyba yra paskirta šios EGS platformos kontaktiniu centru Lietuvoje,
    kuris teikia pagalbą visoms ginčo šalims bet kuriame ginčo sprendimo etape.  

  • Prenumeruok ir laimėk

    Informacija