Pirkimo taisyklės
-
1. PAGRINDINĖS SĄVOKOS
1.1. Parduotuvė - elektroninė parduotuvė veikianti internetiniu adresu halmarbaltika.lt.
1.2. Pardavėjas - Parduotuvės savininkas UAB „Halmar Baltika“, įmonės kodas 303307662,
buveinės adresas Pramonės g.99-104, Vilnius LT-11115, PVM
mokėtojo kodas LT100008615619, duomenys apie Pardavėją kaupiami ir
saugomi Juridinių asmenų registre, registro tvarkytojas VĮ „Registrų centras“.
1.3. Pirkėjas - asmuo, kuris užsisako ir įsigiję prekių Parduotuvėje, taip pat asmuo,
kuris naudojasi kitomis Parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
1.4. Taisyklės - ši Parduotuvės halmarbaltika.lt naudojimosi tvarka, taikoma Pirkėjui
teikiant užsakymą halmarbaltika.lt Parduotuvėje.2. BENDROSIOS NUOSTATOS
2.1. Šios Taisyklės parengtos remiantis Lietuvos Respublikos Civiliniu
kodeksu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 „Dėl mažmeninės
prekybos taisyklių patvirtinimo“, Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie
Susisiekimo ministerijos direktoriaus įsakymu patvirtintomis „Informacijos
teikimo vartotojams gaires ūkio subjektams, prekiaujantiems internete“,
taisyklėmis.
2.2. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu koreguoti Parduotuvės Taisykles.
Klientui apsiperkant Parduotuvėje, taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo
pateikimo momentu (nurodomos prie užsakymo).
2.3. Klientui nesuteikiama galimybė pateikti prekių užsakymo halmarbaltika.lt
Parduotuvėje, jeigu jis nėra susipažinęs su Parduotuvės Taisyklėmis. Visais
atvejais laikoma, jog Pirkėjas yra susipažinęs su Taisyklėmis ir joms besąlygiškai
pritaria, jeigu prieš užsakydamas prekes, jis patvirtina savo pritarimą Taisyklėms
paspausdamas „SUTINKU“. Tais atvejais, kai Pirkėjas iš dalies ar visiškai
nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis privalo nepateikti užsakymo
elektroniniu būdu halmarbaltika.lt, priešingu atveju laikoma, jog Pirkėjas susipažino
ir besąlygiškai sutiko su visomis Parduotuvės Taisyklėmis.
2.4. Pardavėjas neprisiima jokios rizikos ar atsakomybės, jei Pirkėjas iš dalies
ar visiškai nesusipažino su Taisyklėmis, jei jam tokia galimybė buvo suteikta.
2.5. halmarbaltika.lt yra mažmeninės prekybos Parduotuvė, orientuota į
Pirkėjus, perkančius prekes asmeniniams, šeimos ar namų ūkio poreikiams,
nesusijusiems su verslu ar profesine veikla, tenkinti.
3.6. Pardavėjas turi teisę be išankstinio įspėjimo apriboti Pirkėjo naudojimąsi
Parduotuve ir/arba panaikinti Pirkėjo registraciją, jeigu Pirkėjas pažeidžias šias
Taisykles, ar kitus galiojančius teisės aktus.
2.7. Pirkti Parduotuvėje turi teisę visi veiksnūs fiziniais asmenys nuo 16
(šešiolikos) metų amžiaus, taip pat šių asmenų įgaliotieji
atstovai.Užsiregistruodamas ir/ar pateikdamas užsakymą Pirkėjas patvirtina, jog
jis turi teisę pirkti šioje Parduotuvėje.
2.8. Kartu su Pirkėjo pateiktu užsakymu, t.y. kuomet Pirkėjas suformavęs
prekių krepšelį, pasirinkęs pristatymo ir atsiskaitymo būdą, susipažinęs su šiomis
Taisyklėmis ir Privatumo politiką, patvirtina užsakymą bei gauna patvirtinimą,
kad užsakymas gautas ir priimtas, šios Taisyklės tampa tarp Pirkėjo ir Pardavėjo
sudaryta sutartimi ir abiems šalims yra privalomas teisinis dokumentas. Kiekviena
sudaryta sutartis yra saugoma Pardavėjo.
2.9. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu nutraukti ar laikinai sustabdyti
Parduotuvės veiklą apie tai iš anksto neįspėjęs Pirkėjo, tokiu atveju visi iki to
momento sudaryti užsakymai lieka galioti.
3. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA3.1. Užsisakyti prekes Parduotuvėje Pirkėjas gali:
3.1.1. Tapti registruotu Pirkėju – užsiregistruodamas, t.y. įvesdamas
prašomus duomenis bei išreiškus norą tapti registruotu Pirkėju;
3.1.2. Pirkti nebūnant ir/ar nesiekiant būti registruotu Pirkėju, t.y. įvedant
konkrečiam užsakymui aktualius duomenis nesirenkant tapti
registruotu Pirkėju.3.2. Pirkėjas užsakydamas prekes aukščiau nurodytais būdais, atitinkamuose
vietose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus duomenis:
vardą, pavardę, prekių pristatymo būdą bei adresą, telefono numerį ir elektroninio
pašto adresą. Pirkėjas yra atsakingas už šių duomenų tikslumą.
3.3. Patvirtindamas šias Taisykles, Pirkėjas sutinka su Pardavėjo Privatumo
politika, taip pat sutinka, kad jo duomenys būtų tvarkomi pagal Pardavėjo
patvirtintas Privatumo politikos nuostatas. Taip pat Pirkėjas sutinka, kad jo
nurodytais kontaktais (telefonu ir elektroniniu paštu), būtų siunčiami
informaciniai pranešimai, būtini užsakymo įvykdymui.
3.4. Pirkėjas, užsiregistruodamas Parduotuvėje, įsipareigoja saugoti ir niekam
neatskleisti prisijungimo duomenų ir yra už juos atsakingas.
3.5. Pirkėjas atsako už tai, kad jo pateikti duomenys būtų tikslūs, teisingi ir
išsamūs. Pardavėjas jokiais atvejais nebus atsakingas už žalą, patirtą Pirkėjo ir/ar
trečiųjų asmenų, dėl to, jog Pirkėjas nurodė netikslius, neteisingus ir/ar
neišsamius duomenis, arba nepakeitė jų jiems pasikeitus. Pirkėjui pateikus
trečiųjų asmenų duomenis, Pirkėjas prisima visą atsakomybę už šių duomenų
atskleidimo ir naudojimo teisėtumą ir teisingumą.
3.6. Pirkėjas turi teisę bet kuriuo metu savo paskyroje nevaržomai keisti
duomenis, juos papildyti, taip pat pateikti prašymą panaikinti paskyrą.4. PIRKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS
4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti šioje Parduotuvėje, vadovaujantis šiomis
Taisyklėmis ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais.
4.2. Pirkėjas turintis nusiskundimų ar siūlymų dėl Pardavėjo teikiamų paslaugų
ir/ar produktų, turi teisę kreiptis į Pardavėją el.paštu: info@halmarbaltika.lt arba
telefonu +370605 34 388 darbo dienomis nuo 10 val. iki 19 val. Nepavykus
išspręsti ginčo, Pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos
tarnybą, adresu Vilniaus g. 25, 01402, Vilnius, el. paštu tarnyba@vvtat.lt,
telefono Nr. 8 5 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt. nurodytais būdais.
4.3. Remiantis Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.228 10 str. Pirkėjas
turi teisę atsisakyti sutarties per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos, apie tai
raštu informavęs Pardavėją. Tokiu atveju Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėlau kaip
per 14 dienų privalo išsiųsti ar kitaip pristatyti Pardavėjui užsakytas prekes.
Prekės turi būti nepažeistoje originalioje pakuotėje kartu pateikiama originali
sąskaita faktūra. Pavyzdinę patvirtintą sutarties atsisakymo formą, galima rasti
šioje nuorodoje: https://www.e-
tar.lt/portal/lt/legalAct/dad7f330d05511e3a8ded1a0f5aff0a9
4.4. Pirkėjui nesuteikiama teisė grąžinti prekių, jei jos buvo surinktos ir/ar
naudojamos ir/arba sugadintos ir/arba prarado prekinę išvaizdą.
4.5. Pirkėjas privalo priimti užsakytas prekes bei už jas atsiskaityti šioje
Tvarkoje nustatyta tvarka.
4.6. Pirkėjas privalo atsiimti užsakytas prekes pats. Tais atvejais, kuomet
prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu, tačiau pats Pirkėjas jų atsiimti negali
ir jas priima trečiasis asmuo, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui.
4.7. Pirkėjas privalo Prekių pristatymo metu įvertinti prekių savybes (spalvą,
komplektaciją, mechaninius paviršinius pakuotės ir/ar baldo pažeidimus) ir apieneatitikimus informuoti Prekes pristatantį asmenį bei pastabas įrašyti į pateikiamą
sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą prekių pristatymą įrodantį dokumentą. To
nepadarius, laikoma, kad pristatymo metu Prekė trūkumų neturėjo.
4.8. Pirkėjas įsigydas baldus privalo atkreipti dėmesį į jo technines
charakteristikas, naudojamų medžiagų natūralias savybes, priežiūros būdus.
4.9. Pirkėjas privalo laikytis šioje Tvarkoje nustatytų taisyklių.5. PARDAVĖJO TEISĖS IR PAREIGOS
5.1. Pardavėjas turi visas šiose Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos
įstatymuose nustatytas teises.
5.2. Pardavėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjui užsakyme nurodytą prekių kiekį.
Pardavėjas neatsako tais atvejais, kai perduotų prekių kiekis, nėra tikslus dėl to,
jog Pirkėjas neteisingai nurodė duomenis užsakyme.
5.3. Prieš sudarant sutartį Padavėjas privalo aiškiai ir suprantamai suteikti
Pirkėjui informaciją pagal galiojančius įstatymų reikalavimus.
5.4. Visais atvejais pateikti Pirkėjui prekių asortimentą, atitinkantį užsakyme
numatytus kriterijus.
5.5. Pardavėjas privalo organizuoti užsakytų prekių pristatymą Pirkėjo
pasirinktu būdu.
5.6. Negalint įvykdyti užsakymo, apie tai informuoti Pirkėją, o Pirkėjui
paprašius per 14 dienų grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus.
5.7. Pirkėjui atsisakius sutarties ir grąžinus užsakytas prekes pagal šiose
Taisyklėse taikomas sąlygas, per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos, grąžinti
Pirkėjui jo sumokėtus pinigus.
5.8. Nurodyti tikslias prekių kainas. Kainos nurodomos eurais su visais
mokesčiais, įskaitant tuo metu taikomą PVM mokestį.6. PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA IR TINKAMUMO NAUDOTI TERMINAS
6.1. Kiekvienos Pardavėjo parduodamos prekės savybės nurodomos atskirai
prie kiekvienos prekės.
6.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad parduodamos prekės savo spalva, forma ar
kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl
Pirkėjo naudojamo vaizdo perdavimo priemonių ypatybių.
6.3. Prekės pristatomos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį, siekiant, kad
prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
6.4. Visoms prekėms taikoma 24 mėnesių garantija, nebent prie prekės
aprašymo nurodyta kitaip.
6.5. Pardavėjas teikia garantinį aptarnavimą tarpininkaudamas tarp Pirkėjo ir
gamintojo.
6.6. Garantinis aptarnavimas turi būti įvykdytas per kaip įmanoma trumpesnį
laiką, tačiau ne ilgiau kaip 60 darbo dienų.7.1.1. komplektaciją;
7.1.2. baldų išorę (audinius, dekoratyvios medienos spalvą ir pan.) ar
nėra matomų mechaninių pažeidimų ar kitokių trūkumų (subraižymų,
sulaužymų, įdrėskimų ir pan.);
7.1.3. pakuočių būklę.
7.2. Pirkėjas priimdamas Prekes ir pasirašydamas ant pateikiamos sąskaitos
faktūros, važtaraščio ar kito prekių pristatymą patvirtinančio dokumento,
patvirtina, kad jis patikrino šių Taisyklių 7.1. p. nurodytus Prekių ir/ar pakuotės
parametrus ir pretenzijų dėl jų neturi. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje faktūroje,
važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, ir minėtuose
dokumentuose nepažymėjus ir nepateikus jokių pastebėjimų dėl pristatytų
prekių, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų,
kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui ar/ir prekės (-ių)
komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių
apžiūros metu) nėra.
8. PREKĖS IR JŲ KAINA
8.1. Prekės šios sutarties prasme reiškia visas prekes, kuriomis
Pardavėjas prekiauja užsakymo patvirtinimo metu ir apie kurias yra skelbiama
Parduotuvėje.
8.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kada, nepranešęs Pirkėjui keisti
Parduotuvėje bet kokią informaciją apie prekes ir kitas sąlygas, įskaitant, bet
neapsiribojant teisėmis pakeisti Parduotuvės prekių sąrašą, prekių aprašymus,
prekių kainas bei prekių pristatymo kainas ir kitas esmines sąlygas.
8.3. Šalys susitaria, jog bet kokia Parduotuvėje pateikta informacija apie
prekes yra skirta tik pirminiam susipažinimui su prekėmis ir nebus laikoma
vienintele išsamia ir (ar) teisinga informacija, kurios pagrindu gali būti padarytas
sprendimas įsigyti prekes ir (ar) sumokėti už jas kainą.
8.4. Į kiekvienos prekės kainą įskaičiuotas PVM mokestis, tačiau į kainą nėra
įtrauktas prekės pristatymo mokestis.
9. APMOKĖJIMO TVARKA IR TERMINAI
9.1. Minimali užsakymo Parduotuvėje halmarbaltika.lt vertė 20 Eur
dvidešimt eurų) neįskaitant pristatymo sumos.
9.2. Pirkėjas atsiskaito už savo užsakytas prekes vienu iš nurodytų būdu:
banko pavedimu, naudodamasis savo banku internete.
9.3. Pardavėjas pradeda vykdyti prekių užsakymą (ruošti siuntinį) tik po to, kai
Pirkėjas apmoka už prekes bei jų pristatymą ir pinigai patenka į Pardavėjo
sąskaitą banke. Pirkėjas pasirinkęs šį apmokėjimo būdą, privalo atsiskaityti už
prekes su Pardavėju bei padengti jų pristatymo išlaidas ne vėliau nei
24 (dvidešimt keturias) valandas nuo prekių pirkimo - pardavimo sutarties
sudarymo momento. Pirkėjui nesumokėjus per šį terminą, pirkimo - pardavimo
sutartis nutrūksta, o Pardavėjas neturi pareigos perduoti prekės Pirkėjui.9.4. Pirkėjui neatsiėmus prekių, Pirkėjas atlygina Pardavėjui visus su tuo
susijusius nuostolius.
10. PREKIŲ PRISTATYMAS
10.1. Prekės pristatomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
10.2. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
10.3. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose
nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais,
kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie
užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių
pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių
aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir
suderinti prekių pateikimo sąlygas.
10.4. Pardavėjas neatsako už Pirkėjo užsakytos prekės nepristatymą ar
pavėluotą pristatymą, jei tai įvyko dėl trečiųjų asmenų kaltės.
10.5. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus
privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas
arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti
dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo
atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės
pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
10.6. Jeigu Pirkėjas nevykdo bet kurio iš savo įsipareigojimų, numatytų šiose
Taisyklėse, Pardavėjas įgyja teisę atsisakyti pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes ir
vienašališkai nutraukti prekių pirkimo - pardavimo sutartį bei pareikalauti
atlyginti nuostolius, kurie atsirado dėl netinkamo Pirkėjo sutartinių įsipareigojimų
vykdymo.11. TIESIOGINĖ RINKODARA
XI.1. Pirkėjui išreiškus sutikimą, Pardavėjas organizuoja tiesioginės rinkodaros
– reklamos, pristatymą Pirkėjui, visus pranešimus siunčiant Pirkėjo registracijos
formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
11.2. Pardavėjas savo nuožiūra inicijuoja įvairias Parduotuvės akcijas.
11.3. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų
sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar
panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento.
11.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. parduotuvės
skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais ir el. pašto adresais.
11.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar
patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų
tiekėjų tinklų sutrikimų.
12. KITOS NUOSTATOS
12.1. Visi pranešimai Pardavėjui turi būti teikiami elektroniniu paštu klientų
aptarnavimo skyriui (kontaktų ieškoti Parduotuvės skiltyje „Kontaktai“).
12.2. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaroma ir vykdoma valstybine lietuvių
kalba.
12.3. Visos teisės į Parduotuvę ir joje esantį turinį yra saugomos. Joks
Parduotuvėje esantis turinys ar informacija negali būti atgaminama jokia forma,
padaroma viešai prieinama, platinama ir/ar kitaip naudojama be išankstinio
raštiško Pardavėjo sutikimo.13. GINČŲ SPRENDIMAS IR EGS PLATFORMA
13.1. Pirkėjas, norėdamas pateikti skundą, turi kreiptis tiesiogiai į Pardavėją
Taisyklių 4.2. punkte nurodyta tvarka.
13.2. Pirkėjas be Taisyklių 4.2. p. nurodytų institucijų, t.y. Vartotojų teisių
apsaugos tarnybos, turi teisę užpildyti prašymo formą EGS ginčų sprendimo
platformoje: http://ec.europa.eu/odr/ .
13.3. Įgyvendinant Europos Parlamento ir tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl
alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo bei Europos parlamento ir tarybos
reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo Europos
Komisija sukūrė Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą:
http://ec.europa.eu/odr/. EGS platforma lengva naudotis, prie jos galima
prisijungti visų rūšių įrenginiais. Platforma yra daugiakalbė. Joje teikiama
automatinio vertimo paslauga, kad būtų lengviau spręsti skirtingose Europos
Sąjungos valstybėse narėse įsikūrusių asmenų ginčus. Valstybinė vartotojų teisių
apsaugos tarnyba yra paskirta šios EGS platformos kontaktiniu centru Lietuvoje,
kuris teikia pagalbą visoms ginčo šalims bet kuriame ginčo sprendimo etape.